CRM Sistemleri ile Tanışın.
CRM Sistemler

CRM Sistemler

CRM, (customer relationship management) müşteri ilişkileri yönetimi müşteri ihtiyaçlarını anlamak ve karşılamak, müşterilerine uygun ürün ve hizmetler geliştirmek, yeni ve sadık müşteriler tanımak için geliştirilmiş bir sistemdir. CRM bir sistem ve yazılım olmanın yanı sıra daha geniş bir kapsama sahip olma özelliğini de taşımaktadır.


CRM Ne işe yarar?


CRM sistemleri, firmaların var olan müşterileriyle sürdürdüğü ilişkiyi geliştirmek, yeni müşterilere ulaşmak ve tüm müşterilerin elde tutulmasını sağlamak amacıyla sürekli yenilenmektedir. Var olan pazarlardaki rekabet ortamının sürekli çoğalması bu sistemin daha etkin kullanılmasına neden olmuştur. CRM’in var olmasının en önemli nedenlerinden biri de müşterilerin, şirket ürünlerine olan bağlılığını devam ettirmek ve artırmaktır.

 

crm sistemleri


Yazılım firmaları tarafından sürekli olarak geliştirilen CRM, daha fazla müşteri taleplerine cevap verme, kar payını yükseltme, müşteri memnuniyetini sağlama ve müşteri ilişkilerini geliştirmeyi amaçlamaktadır. Bundan dolayı yoğun olarak tercih edilen yazılımlardan biridir. CRM sistemleri, müşterilerin ihtiyaçları, satın alma alışkanlıkları ve öncelikleri üzerine bilgi toplama işini yapar. Buradan yola çıkarak müşteri taleplerini yerine getirmek için tahminlerde bulunup firmalara kolaylık sağlar. Dolayısıyla CRM sistemleri müşteri memnuniyetini sorunsuz bir şekilde sağladığı için firmaların daha fazla kar etmesine imkân tanır.


Neden CRM (customer relationship management) Sistemleri?


Müşterileriyle ilişkilerini kusursuzlaştırmayı amaçlayan firmalar bu yazılımı tercih etmektedir. Çünkü müşterilerin bilgilerini depolayıp bu doğrultuda çalışmalar yapmaya olanak sağlayan CRM sistemleri, firma ve müşterileri arasında sorunsuz bir ilişki kurmak için tasarlanmıştır. Müşteri odaklı CRM sistemleri firmalara avantaj sağlamaktadır. Planlı bir şekilde müşteri yönetimi sağlayan CRM sistemleri çözüm bulma konusunda oldukça başarılıdır.


CRM sistemleri, öncelikle firmaların müşterilerine hangi yollardan, ne şekilde ulaşacağı konusunda yardımcı olmaktadır ki bu önemli bir noktadır. Rekabet ortamında yeni müşteri elde etmek için uygun adımların atılmasına dikkat edilmesi gerekir. Firmalara bu konuda destek olmak için hazır bulunan CRM, izlenmesi gereken yolu firmalara kolaylıkla göstermektedir. CRM müşterilerin hangi kategoride değerlendirilmesi gerektiğini gösteren başarılı bir yazılım olma özelliğine sahiptir. Birçok konuda yönetim imkânı sağlayan CRM yazılım müşteri memnuniyetinden ödün vermeyen firmalar için tercih edilmesi gereken bir sistemdir. Gelişmiş planlama özelliği sayesinde müşteri memnuniyeti için bütün donanıma sahip olan CRM sistemleri ile müşteri memnuniyetini sağlamak mümkün.


Müşterilerimizi nasıl daha fazla memnun edebiliriz diye düşünen firmaların bu yazılım sayesinde zorlanmadan müşteri memnuniyeti sağlayacağını söylemek yanlış olmaz. Gelişmek isteyen firmaların tercih ettiği bu yazılım başarısıyla birçok firmanın yüzünü güldürmektedir.

  • HİZMETLERİMİZ

    web platform .Net framework, Asp.Net, MVC, HTML5 teknolojileri ile müşterilerimizin ihtiyaçlarına yönelik dinamik web uygulamaları

    windows platform C# .Net, WPF, Console teknolojileri ile kullanıcı dostu masaüstü uygulamalar

    mobil platform iPhone - iPad için xCode, android telefonlar için Android Studio, Windows Phone için Visual Studio üzerinde native uygulamalar

  • Ürünlerimiz