Doğru ortaklıklar, doğru kararlar,
doğru adımlar varken başarı kaçınılmazdır.
Referans sayfası
Avaya 1 Avaya 2

AVAYA

  • Proje Adı : Santral Yönetim Entegrasyonları

  • Kullanılan Teknolojiler : C# (.net, DevExpress, wcf, MVC 4), Oracle



Avaya santral ile entegre çalışan özel çağrı merkezi yönetim uygulamaları kodlanmıştır. Gelen çağrı yönetimleri, operatör yönetim takip sistemleri, ses kayıt entegrasyonları ve raporlama modülleri geliştirilmiştir.



Firma ile diğer projelerimiz :

  • Gelen (İnbound) / Giden (Outbound) Çağrı Yönetim Sistemleri

  • Operatör Yönetim Takip Sistemleri

  • Ses Kayıt Entegrasyonları

  • Raporlama Çözümleri



web sitesi